15/8/08

8.15.2008

heylo sume...
berakhir la semua test 1 aku sebelum cuti ini...tgl HVT sahje yang tinggal...sepatutnye da balik aku nie...tapi ape la aku wat kat uniten nie lagi..peliks...sv aku tu la nak jumpe ari nieh..nak tgk perkembangan project 1 aku..adeish...hehe...tadi makan kek..ade org belanje..ehehe..huwa...pakwe saye da baliks dah..tapi sempat die belanje aku mcd semalam...belanje for my bufday..tak sempat la snap gambar untuk itu..tadi pas diorg abis pekse PCI, diorg bawaku ke Secret rescipe..makan kek..yummmy...


ini kek saye..
ini kek ainni
org ini la yang belanje saye..time kasih.adleen..

huhu..busan nye tanpe die..adei..ari nie perkare lawak berlaku..ceis...dr pagi sume bende tak betui..first..jumpe die pepagi bute...wah...nanti rindu la saye..then sesiap nak jumpe sv saye...da setle sume..aku pon nak g tapau..tau tak..tapaukan untuk aini..then die call suh tapau untuk cik mah..cal aku..punye la tak dgr..die mcm berade di dunia sendiri jerk.ehehe..lawak jek..then makan kat umah cik mah...termenung sambil membasuh tangan...eish2..parah nie..ekeke...then..blur lagi..lagi dan lagi tanpe die la nieh.eish..ecok pepagi da balik..yey..ecok bufday saye..ape saye nak wat ye...hurm..balik umah la...makan makanan mak..ehehe....ini la bufday present dr mak saye....saye sangat suke..suke sgt....

hadiah dr si die...adelah..nanti upload lagi..jeng jeng k.....adios...

LIKE THIS :D

No comments:

Maybe You Love To See These

Blog Widget by LinkWithin