kepenatan di hari khamis

8.28.2008

hai rakan2 yang sudi membace n melawat blog ini...mgu naik cuti tak sempat nak update ape2 pon..haih...tatau ler..bz nye....ape yang menarik eyh..o ya....mase cuti seminggu sebanyak 2 kali aku merayap ke mid...huhu...bohsan juge...tapi tu la..dpt jalan ske jek...ramai la dak2 sekolah yang merayap n dress up mengalahkan org dewasa...aku pon pakai sempoi jek...mase first g ngan adik...merayap dr pagi sampai petang..tp mase tu banyak hal..transfer duitla..wat itu la..pos la ape lah.....mase kali kedua g pon sebab kebetulan g uniten..so..sambil menunggu bapa ku pulang...merayap adalah jalan penyelesaian untuk mase2 bosan...abisla cuti seminggu ku...naik cuti...ahad tu g konvo Nabila N Jaja...congrate untuk kamu berdue...nie pic kami...tapi sory le..tuan empunye berkonvo tade gambo.ehehe..kami jek ade..
banyak lagi gambar...tapi...malas nak upload.kiki..begini la kesungguhan parent menunggu..da le panas...then hujan lebat plak tu..pas tu..kami ke alamanda..menghantar barangan pesanan dr pembeli...tada....die wat kezutan la...die kasi nie..
hehehe...cumil kan...sebenarnye aku nie tak ske teddy bear..tp...die nak kasi..aku amik jek..for my buffday present...ehehe..kek and sume ini di sponsor oleh pakwe ku tersayang...snap...ini la muke kepenatan sambil menjamu selera..
hehehe..jgn mare..mane muke aku nieh...eish2..tape len kali je ye..tata...
LIKE THIS :D

No comments:

Maybe You Love To See These

Blog Widget by LinkWithin