Family meeting..(*_^)

8.04.2008

8:30 pg da terconggok kat kmc..wah wah.sunyi sepi...jumpe sv aku..ade kene tambah sket..die kate selagi aku ade effort..bende nie jd senang..hopefully la...owyh ye...maybe skang akan bertambah bz..then sume akan tensenn sampai ke kepala..jalan terbaik adalah membuat hal memasing tanpe rase tensen..ehehe...aku dgn die...semakin hari semakin syg...ehehe..skng semakin ramai ingin mencapai standard di mane aku tidak layak untuk pergi..kenape ye aku ckp gtu..aku pon tatau..sebenarnye..ari jumaat ari tu...balik shah alam..aku, cik mah, ainni and die...merayap g lowyat..diorg nak li something..so mintak panduan ku..tak kesah alang2 da nak lik..then esok nye sabtu...merayap g klcc ngan family..ramai nye org...oyh ye..segale gambar akan di upload nanti...sj jek cuci mate...lagi pon my father nak li casing ext hdisk kat pc fair...ramai gak ke pc fair..dorg berebut mcm jualan murah 70%.haha..aku gelak jek ngan my adik...hurm wat to bebel ya..ade bufday present utk ku...time kasih mak....akan ku berikan kesenangan kepada parent ku di mase hadapan..insyaallah...sempat snap gambar adik ngah bershoping..aku...tgk jerk...ahaha...menangkap gambar..adik boys pon li trus bj raye nye...aku...tgk jugak...sambil minum air mineral...nanti akan ku upload gambar2 ye...balik umah berjalan2 bersame parent..ilang tensen di Uniten nie....yelah ngadap buku..project..nasib bek da setlekan keje sket b4 balik..tak la tegang sgt otak nie..semakin hari semakin......

ini adik lelaki saye...my mom.
adik gurl..si penyibuks...


muke serious semase shopping..eehehe
psst: Mak saye kasi Purse guess as my bufday present..hihi..besh nye..

adios..(*_^)
LIKE THIS :D

No comments:

Maybe You Love To See These

Blog Widget by LinkWithin