Kisah Chenta 1

1.04.2009

"My love,
Theres only you in my life
The only thing thats bright

My first love,
Youre every breath that I take
Youre every step I make"
Tet tet (bunyi msg).....Shoot kacau ar sape call nie...(sambil mengomel)....

F : Hai wat ape tu
E : Ooo..layan lagu cintan
F : Mak kate nak dtg rumah, father i ngusik my mom..
E : ooo Really (berdebarnye)
F : I ckp la tade sape kat rumah..bukan U ade pon nak hidang2 minum kat my parent..
E : Wah...besar Harapan U..(sambil sengeh2...uish my face mcm kene pakse pakai blusher kot..hahah)..kat ne nie?
F : Kat Shah Alam lagi nie...my mother said la..where E house. You know wat..i sebut la ........
E : Eyh sepatutnye lain la..ei...umah i pon u tatau kan..
F : Then My father la..ckp..your mom nie hah nak g rumah E..
E : GOD you know my feeling right now..
F : Bukan tatau..lupe jek..tau jalan jek..ngiahaha...Ape U rase
E : Berdebar (Tulus..)..you know wat..i tak pernah pikir k bende nie...

Moga Pasangan ini kekal untuk ke akhir hayat

End disini...

F : To know you is da best thing in my live..sometimes..
we need each other.
"Two hearts that beat as one"

And, yes
Youll be the only one
cause no one can deny
This love I have inside
And Ill give it all to you
My love


Listening - i want to spend my lifetime loving you







LIKE THIS :D

1 comment:

Unknown said...

cewahhh! :D aku tau perbualan siapa esk...
eeyyyyyyy!! bile ckp2 pasal kawen neh, rasa mcm da dewasa je kan????
arrghhhhh!!! :) hahahahahhah..
eja, cpt kawen!
leen, cpt kawen!

Maybe You Love To See These

Blog Widget by LinkWithin