Why?

1.26.2009

kenape hati nie sakit gle..
kenape rase benci gle..
kenape rase nak marah gle..
kenape rase..shit what is going on..

so persoalannye kenape jd mcm nie...
kenape kekadang org lain nampak kesalahan kite lebih dr kesalahan die...

dan kenape if da kate..fine aku salah..so kenape tak leh terime...
dan persoalan ini yang aku rase...tak kan tamat sampai mati pon...

biar le sampai aku mati pon persoalan ini tak kan habis..kenape..?
aku pon tatau..dan aku rase sesape jek tak perlu tau..
dan aku rase..masinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

tak de mood nak dgr sesape ckp..dan tade mood nak dgr sesape nyanyi

LIKE THIS :D

1 comment:

Aydelyn Arzemi said...

sabarlah wahai erza.

tak lama dah nak habes.
biarlah orang lain gembira dengan apa yg mereka rase itu lebih menggembirakan. yang penting, kite juge harus gembira.

kalau dilayan sangat hati tuh, semakin menyeksekan. baikla ko menghappykan diri sendiri.

ada mase, orang mengaku kesalahan yg mereka lakukan, ade mase ego mengatasi segalanye. lumrah hidup.

yang penting, biarlah kite yg lagi gembira dengan ape yg kite lakukan tanpa sakitkan hati orang.

tapi manusia ni tak pernah puas, so ade je salah orang lain sekecik zarah dibesarkan macam belon terbang tuh. jadi, sabarlah k.

BERGEMBIRA lah! hehe. udah2. tapayah runsing2. aku nak jugak bace entry ko yg happy2 ni. huhs.

mari keluar dgn ayu. kite suke ria mcm dulu2. yayyyyyyyy.

Maybe You Love To See These

Blog Widget by LinkWithin