Keep it up

2.04.2009

Today da Rabu...adoiyai....lagi sebulan kene hantar draft thesis...banyak nye bende ke wat...oo ye this sunday majlis kahwin nas..congrate to nas and isteri....hari jugak la OL apartment special sem..aku...tak leh ol di sebabkan tak OL untuk praktikal aritu...pe jadah nye leh lupe ntah..ni sume gara2 berperasaan sgt..huh...padan muke...

Rase mcm tidak selese sejak isnin aritu...huhu...jgn la tyme2 banyak keje nak mendemamkan diri...i need someone....and someone tu my MOTHER.....(hehe)...kalo la mak aku bace blog aku nie...ei sure kene gelak jek..da besar2 pon nk mak lagi.hehe....

tak sabar menghitung hari nak ke Sabah...family day..yahooo...ape yang besh di Sabah eyh...first tyme nak g sabah nie..huhu.....

da da..

sambung nanti dgn cite2 gle n menarik..
LIKE THIS :D

2 comments:

uptown said...

gurlz u memang manja sungguh...wei apsal semalam ko bersin macam 2 dlm klas PD..kelakar..ko memang buat kelas 2 dr serius jd x tension

erza said...

haha..pet..sape yang bersin.kiki...aku selseme..cian aku.kakakak...shhhh diam diam tau

Maybe You Love To See These

Blog Widget by LinkWithin