2.19.2009

oho..no title kan..tatau nak letak title ape..

mgu nie penuh ngan cuti yang lecture wat sendiri..hehe..mgu nie gak ade test 2 energy conversion..mgu nie jugak ade talk untuk kelas Power Distribution, ape lagi eyh mgu nie..mgu nie plak pog demam..mgu nie gak..saye di tinggalkan keseorangan...kerane buah hati kate nak balik kampung halaman nye...

Mgu nie mgu mencari kerje di jobstreet..ehehe...bukan ape..senang sket..if terdpt..pegi jela..if tak dpt..g tanam anggur la di belakang rumah..

Ape keje saye eyh ari nieh...pg2 teman pog siapkan essemen...teman kan pog ke klinik..if aku ade kerete sendiri kan senang..tyme die sakit aku leh teman die...tp apekan daye...parent ku..tidak langsung menyetujui keadaan memiliki kerete..sob sob..tp akan ku usahakan..aku sudah 24 thn ok...dan masih tidak ade kerete..susah la...keadaan sekarang memang sgt2 memerlukan kerete..pahami la aku wahai parent ku tersayang.....saye bukan budak kecil lagi..ok...tq to Leya and shima..kerane willing kasi pinjam kerete..untuk menghantar pakwe ku ke klinik...debu byk sgt..so dr keadaan de bertambah teruk..bek pinjam jek..tq bebanyak...

so pas da setle....g hantar lab report ke BW..dr sane nak ke murni...saye memandu..hehe..pog kate...hah elok jek bawak...leh la li kete..arigato...akan ku usahakan niat murni mu itu...

ape perlu aku wat mlm nie eyh...tlg la siapkan thesis okai...

chow cin cau...
LIKE THIS :D

No comments:

Maybe You Love To See These

Blog Widget by LinkWithin