Ape itu kasih sayang?

3.13.2009

Orang kate kasih sayang tu bile gaduh or terase, diorg akan berbaik semule..jadi sile la kasi komen akan cerite2 di bawah ini...


tersenyum bersame tersayang, rase bahagia, happy, dan macam tak caye kalo gadoh sekalipon. tapi ape yang terjadi apabile....

Memasing terase and mule bergadoh akan hal-hal kecil? bile tgk muke si die pon, rase nak marahje kan...

terjadi la di mane si die memarahi kekasihnye. walaupon sebentar td sgt happy..sian si awek nye..si awek ketakutan sambil berharap si kekasih memujuk kembali..tetapi ape kate kalo...


awek die nie berani marah balik? kalo la si awek nie tak bersalah, tapi si kekasih marah2, korg layak la wat mcm nie, if da salah korg..jgn la lawan balik..kahkah..


jadi, untuk kekal bahagia, jgn la simpan dendam, melainkan salah sorg wat salah besar yang taleh di maafkan..pasangan mane la tak pernah gadoh? maybe ade,,tpi minor je kot..so happy weekend...(^_0)....
LIKE THIS :D

11 comments:

cikmah said...

sgt menarik kesah ini.. sungguh menarik hati..



sedangkan lidah lagi tergigit..

erza said...

haha..ceit...jgn la geget lidah cek mah...geget ayam sudeh..kiki

: : b o b : : said...

sambung la ayat cek mah tu...
cek mah ngan berbunga2 tu...
takper2...aku sambung cek mah...haha

sedangkan lidah lagi tergigit...
inikan pula buah epal...
kalo dah digigit pastu dikunyah2 pastu ditelan...sungguh sedap...hehe

erza said...

ceh...siot je...sambung ler bebanyak sket bob...haha...cek mah berbunge? eceh

cikmah said...

incik bob.. saye berbunge2?? apekah??

: : b o b : : said...

hahaha...
bunga2 cinta...haha

dah panjang arr tu...takkan nak 360 patah perkataan plak???hahaha

: : b o b : : said...

ko kan selalu berbunga2 cek mah...hahaha

erza said...

ooo macam bunge ros ngah berkembang ke..berbunge-bunge (^_*)

: : b o b : : said...

hehe...lebeh kurang arr...hahah
jgn attack banyak sgt...nanti cek mah marah aku plak...hahah


caboootttttttttt

erza said...

lariiii bob....(sambung ayat ko..muehehe)

: : b o b : : said...

lariiiiiiiiiiiiiii....hahahahha

eh2...jap....elek jap...letih nie...hahahah...
okok...sambung lari balik...hahahaha

Maybe You Love To See These

Blog Widget by LinkWithin