19.4.2009

4.19.2009

eja....oo eje..bgn da pagi...ei dalam hati..pepagi nak kene bangun....ngantoks nye..terpisat2 biji mate..masih mamai....semalam da le tido lambat..rase nak baring..skali teringat..eh eh...taleh2 kene kemas2...kang org nak dtg..ngehngeh...ari nie family pojie nak dtg..membawa tanda..ingat kan dalam kul 1 sampai..skali kul 1130 pojie da msg..da nak sampai..haiyo...sume jd kelam kabut jap...aku ngan tergese2 siap...sepatutnye aku pakai serbe pink..ngahngah...kene marah ngan cik mah sume...sebab pakai terlampau terang...kahkah...skali mak aku kate jum li bj baru..kehkeh..lihatla bj baru ku yang bercolour serbe gold...sume nye di sponsor oleh mak n maksu ku..ngahngah..

nie tyme parent ku n parent pojie berborak di depan..aku ape lagi..bergambar la..dr family ku jek da ade 8 org..cume dr family pojie diorg satu family jek yang dtg...weh...sgt tebal muke ku n rase panas jekk...haha...pastu mak pojie masuk utk kasi cincin..ngehngeh..adik aku memang gelak abis la...sgt malu n merah muke aku..huh...then acara makan2.aku nak tolong sume tak kasi..so aku tgk je la.hahah

oo ye..ni mase pojie nak balik..ngehngeh..tudung sudah tukar..sgt panas..so tukar tudung trus..haha..dr aku 2 barang. dr pojie pon 2 barang..ngehngeh..


ni adik sepupu ku..ei...mase dalam bilik..aku dgr die nieh sgt cergas di luar..eish2..geram jek..so skang die ngah tido..sgt lege la maksu ku nak bercerite..ngahngah..


semoga ikatan ini kekal abadi..amin


happy mode

LIKE THIS :D

No comments:

Maybe You Love To See These

Blog Widget by LinkWithin