3 hari 2 malam di Kuantan

5.05.2009

Mood : ok la..

Song : OST boy before flower



Hari buruh!! wah first tyme nie menyambut hari buruh..haha..walaupon hanye praktikal..jumaat lepas bersamaa 1 Mei. kami sekeluarga bergerak ke kuantan..adik lelaki aku ade perlawanan bowling. so pgi2 g sarapan, then trus ke kuantan.perjalanan sgt la lembab nye..jem gle kat karak..hukhuk..so dalam kete ape aku n adik2 ku wat? tido laaaaaaaaaaaaaaa.haha..ngantok nye pepagi da bgn..mcm g keje lak kan kan...so sesampai di kuantan, kami check in di hotel MS garden..huhu..fenat nye..dok dalam kete..so jadual adik ku berlawan ade lah sabtu pagi..so malam tu tade ke mane, parent ku g tgk gurl league kat berjaya megamall. so aku dok bilik..tido awal jugak..after da chat ngan my bf...bergelak2.so baring..ingatkan nak tgk oiam..tp kan kn kn...tertido..eish2. dalam mamai-mamai tu terdengar gak abah ku ckp. tgk kakak tu, kite pung pang pung pang..die lene jek..ngahngah..itu la aku....

Hari ke dua di kuantan..wah...pepagi da bangun nie..semangat nak tgk adik lawan..ngehngeh...

ape yang aku pakai untuk menonton perlawanan bowling hari tu? vintage dress, shawl from Mines, legging dr sg wang, crocs leopad and handbag from topshop..fuh..lengkap nieh....so adik aku lepas ke second round..lege..berbaloi la dtg kuantan kan kan...

ini mase adik ku ngah berentap..ohoh..agak lambat la game kali nie..ala-ala lemau gtu,.tapi tape..adik aku dpt ke second round..congrate ya...

ptg tu sms hisyam n pet..tpi diorg bz lak..kalo tak.leh beronggeng jap ngan diorg..ngahngah...akie pon same..die ade kenduri..nk jumpe kat tanjung lumpur pon macam tak sempat..tape la korg..kite jumpe nanti k..adik ku tak lepas ke 3rd round so pepagi ahad gerak ke KL. trus g kenduri kawin member mak aku..ohoho..sume kecoh..suh aku usha barang hantaran n bilik pengantin..ooo tidakkkkkk....mcm hampir2 jek sudah..tpi tape..dlm otak ku sudah ade cita rasa yang terpendam.hahaha...

tema diorg ungu..tgk la aku n adik ku..sempoi gle g kenduri kawin mcm nie..tak pernah di wat org tau tak.ngehngeh...selamat pengantin baru wat kak lin n dek tan..semoga bahagia hingga ke akhir hayat..amin....
LIKE THIS :D

No comments:

Maybe You Love To See These

Blog Widget by LinkWithin