BLUrrr..

5.12.2009

Mood : SO - So sebab tak cukup tidok

Song : -

Tetibe jek, terpikir, tersentak dan segalenye la....sambil2 termenung di dalam kelas...tetibe terpikir..susah nye nak cari duit kan...org kate da keje leh beli pape je nk..tp kalo aku da keje..aku kene bayo hutang YTN..simpan duit nak kawen..(ini wajib). duit rumah lagi, duit kerete lagi..dan duit kehendak diri..adoi...org kate di mane ade usaha di situ ade jalan..shott merepek da nie..okeyh2..minggu nie g ke bahagian 33 KV..huhu...blajar mcm ne nak wat switching..ngehngeh..so wat la ikot procedure, tp untuk permulaan kene wat test using voltage indicator kat CB yang telah di rack out..bapak ar besau...eish2..

Besau n busyuk le baju n sarung tgn tu..eish2

Boss kami sedia bekerje..ngahngah

Ohoho keje mcm nie sgt merbahaya ok..terima kasih la kepada mereke yang sanggup kerje bahagian ini untuk memuaskan hati setiap pelanggan..oo sejak aku praktikal, mcm2 jenis org ade. dan jugak mcm2 jenis perangai..ade yang baik..dan ade di sebaliknye...ade yang ramah..dan ade di sebaliknye...so aku harap aku di golongan yang rajin bekerje..amin...

- o tidak...sgt merapu meraban...tata

LIKE THIS :D

No comments:

Maybe You Love To See These

Blog Widget by LinkWithin