Konpius!!!

5.18.2009

Mood : Sedang-sedang je

Song : Bunkface-Revolusi



Hari ini da isnin. Seperti biase la kan..pepagi bgn bersiap2 ke keje..tapi seperti ade satu perasaan malas hari ini..aku kunci kul 6..tapi leh sambung tido baek punye terlajak sampai kul 7..engkau ingat ko ade driver ke nk tukang amik ko..ngahngah...memang masyuk gile tido ngan keadaan sejuk2 kan...so sampai ke ilsas seperti bese juge punch kad untuk aku n pojie..oooppsss.rahsia k..hehe..pastu kan da kul 8..g la bilik En arvin untuk amik kunci bilik 33Kv simulator..tapi malangnye berkunci...kitorg tunggu la kat taman bunge....ceh taman bunge ke? bedal jela kan kan..dalam kul 9, pojie msg die dtg kul 10...agak slumber mamat nie aku kate..ceit...tpi bedal jela kan kan..so tunggu sampai kul 10 still kitorg tak wat pape.means..kalo ade gaji..namenye makan gaji bute tau..so g dewan makan...minum2...then g bilik en arvin lagi..tpi still berkunci..so amik keputusan g duduk kat kelas sebelah sambil mengedit slide pojie..

dalam kul 1130 kitorg g bilik tu..ok fine die ade..ngahngah..masuk2 tau tak ape diorg ckp..eish2...diorg bertige cuti le hari nie..diorg siap g shopping lagi..mak aih..aku kate dlm hati..heaven gile cikgu aku nieh.hahaha..tau tak last2 die ckp pe..awak g le lepak memane hari ni..eish2..kalo tau aku sambung jek tido tadi..haha..so pas makan tengah hari..kitorg balik ngan suke ria nye..mcm kanak-kanak rebina..so ptg tu g jmpe my adik..aktiviti lepas keje yang tatau wat ape kan kan..jalan2 jek la..ok le nak sambung tgk movie..ngehngeh...

-Masih terpikir...hari ni isnin ke ahad? haha

LIKE THIS :D

No comments:

Maybe You Love To See These

Blog Widget by LinkWithin