Rabu N Khamis!!!

5.08.2009

Mood : Good

Video : konsert 7 AF 7 (hehe)

Rabu
Ni dalam test van..ngahngah..suh abang tu yang tangkap..sempoi jek


Owh hari ni, kitorg akan blajar BAUR. software yang akan mengesan cable..which mean, cable yang rosak tu, kite leh tau lenght die..so after da tau baru la g ke tempat cable untuk memotong n joint again..seronok blajar ngan pakcik-pakcik n abang2 TNB ni. diorg memang macam gatal tapi rajin bercerite diorg nye pengalaman..so aku ingat kan diri aku sendiri, if satu hari nanti aku bekerja di atas, aku akan jage manner aku..diorg cite la, kate org atas bukan tau diorg susah g site..diorg tau push2 jek suh siap cepat.alasan nak jaga prestasi, yang kami nie. berhempas pulas menyiapkan keje, ade yang mati untuk berkhidmat, diorg tau nak push aja..oooo aku dgr pon macam risau jek..means setiap bakal engineer nie kene ade nilai2 kemanusiaan yang tgi baru org respect..beringat sket..ok.

Khamis

Oh Uniten pusaka tersayang..ni kat library...

hari nie still praktikal untuk membuat thumper lak..thumper nie kene wat supaya, kite leh dgr cable fault tu. maknenye, kite kasi power, so mane tempat fault tu akan dgr bunyi and semacam gelombang la..ahaha...hari nie pon macam bese..test sorg2, then berborak sampai lebam..hahaha...

susah la skang nak jumpe buah hati..kitorg da di tempatkan di bahagian lain2..die lak ngah bz. dpt project..berbayar..ngahngah..so malam jumpe tlg die wat cket2...penat la sket minggu nie..hurm..tapi tape..sms kan ade..ngehngeh...

penat...

LIKE THIS :D

No comments:

Maybe You Love To See These

Blog Widget by LinkWithin