TRANSFORMER revenge of the fallen

6.30.2009

Transformer, revenge of the fallen..wah...sebenarnye nak wat entry nie semalam...tpi di sebabkan tenet tidak mengizinkan...so hari nie jela hupdate ye..ok-ok...let me continue my story la eh...semalam 29 jun 2009 after abis jek pojie ber interview, kami bergerak la ke mid..nak jumpe parent pojie...so odw ke sane tu kan kan..tetibe hujan turun dgn laju nye...eish2...memang harapkan hujan. almaklum la panas kot...so pojie ngan pantas nye mencari tempat utk kami berteduh..tpi nasib bek la dekat da dgn kl central..so redah nek KTM jela..hehe..

sampai jek mid valley, kami berpecah la..pojie g hotel parent die. aku jalan2 cuci mate...ei...banyak sale...sadis sadis...bile la aku kaye..ehehe...so ngah jalan2 tu, dpt msg from pojie, kate adik2 die nak tgk transformer..so aku pon g la tgk tiket kul bape yang ade...paling awal pon 6.30.tu pon selling fast kot...so dalam kul 6 diorg sampai trus beratur..amik tiket kul 6.30..memang ramai gile org la tyme tu...

mase beratur tu kan kan..rase nak marah je couple blakang aku nieh..geram nie geram..mane tak nye. nak beratur n bermesra lantak korg la kan kan..tpi menyondol belakang aku wat pe...kalo jarak antara kete depan pon ade jarak di tetapkan..ape kate tyme beratur wat la jarak gak kan kn...bile aku ke depan die kedepan..boleh kedepan..tp leh tak jgn menyondol..ei...rimas tau...

ok ok abaikan rimas2 nie...so dalam wayang..mase iklan leh aku tertido...sedap ooo tidok..haha...mase iklan jek eyh. mane tak nye penat kot dr pagi keluar..huhu...cite die leh tahan la..tp tak se teruja aku tgk star trek and fast and furious..hehe...mase palin besh kan mase die transform ke robot..hahah...dan juge banyak kete yang menarik and cute....tapi paling sedeyh bile optimus prime mati..tpi sebagai hero kepade sume autobot..mane leh mati mcm tu jekan..overall cite nie menarik ditonton...nie first tyme kami ber4 keluar bersame..haha..moga hubungan ini kekal hendaknye...so kepade yang belom menonton..sile2 la pegi tonton ye...jumpe lagi..tata


LIKE THIS :D

2 comments:

Hafiz Saharudin said...

bwk adek... lalalalaa..~

owner said...

lala ye..riang ria ye..hehe..

Maybe You Love To See These

Blog Widget by LinkWithin