ILSAS

7.03.2009

ohoh...aku taleh tido...skang pon da kul 830 kan kan..semalam kul 3 pon aku taleh tido lagi..ape kah simptom-simptom ini? aku pon tatau....semalam menyetelkan keje TN Haji yang di berikan kepade pojie..ceh mcm pantun lak kan kan...so ingat nak tido after tu..tpi taleh..eish eish..aku rase sebab aku bedal kopi kat old town white coffee ar..huh.maybe la...

ok ok...back to the title la kan...so hari ni aku last di sini..di ILSAS...sob sob...sedey la jugak..al maklum..dpt makan free..tempat tinggal free...cikgu2 baik melayan aku..bak kate org, tade cacat cela nye lah kan kan..cume kami tade jamuan perpisahan...diorg pon buzy and ramai kot..haha...semalam parent ku da dtg bawak sume barang2 ku..ei..rase nak shiuuuuu jek ikot balik...padahal bukan punch kad pon hari nie..huh..tapi di sebabkan kerje2 tertunggak..terpaksa stay for one night lagi. so tugas da setle..tinggal nak siap2 kemas..untuk pulang.hehe...so nak g mane ye after diz? balik la report tak siap lagi..ade hati nk berjalan...

nak promote jap ye...kepade reader2 sekalian..sila lah ke tokey and pinky. kenape ek...sebabnye kat tokey tu ade jual kasut crocs...dan kat pinky ade jualan murah..hehe..melawat jek tak salah kan kan..setle bahagian promote..

berbalik kepade ILSAS...eheh. termelencong jap. kat ILSAS nie nak blajar sgt la not bad..sebab nye, pekerja2 TNB akan menjalani khursus kenaikan pangkat or nak jd AP and CP akan wat ujian di sini bersaksikan Suruhanjaya Tenaga..aku pon ingat..after da cari pengalaman, aku nak kerje di sini..yeke? ade la hati sket..banyak benefit..kehkeh...

So ILSAS...selamat tinggal...tak dpt la aku menjenguk GYM lagi..tak dpt la menjenguk gelanggang badminton lagi.....dan tak dpt la aku melepak2 di Library lagi...tp tape..ade mase n kelapangan..akan ku jejak kan kaki ku di ILSAS lagi ok.tata
tokey




LIKE THIS :D

No comments:

Maybe You Love To See These

Blog Widget by LinkWithin