Sushi King Hunting

7.07.2009

Song : Alexa

Mereka-mereka yang mengidam sushi.


ok ok...nak sambung haptdate..semalam, cik mah, aki, umi, leen and shima dtg uniten..nak hantar logbook and also ade yang present..so mak aih..rindu aku kat member2 aku..especially nak perang mulut ngan diorg..siusly. semalam memang menyeronokkan..adoih..petuh g makan sushi lak..tq to shima..your member card memang membantu kami berjimat.haha...seperti biase, cik mah n ainni berlawan makan sushi..aku, pojie n shima banyak berborak dr makan..al maklum..kenyang kot baru pas makan nasi..weh cik mah..sory la tak dpt g MID Valley. memandangkan pitih yang tidak mengizinkan..tp bile la lagi nak jumpe ko kan...Aki, dpt jumpe jap jek.tu pon bawak die potostate and hantar semua report..aish..hidup kami da semakin terasing..

oh tidak.teremo jap...ngah tunggu mira..kot kot dpt jumpe die hari nie..die nak present..tp ntah le..mcm tak jek..

ok la sambung pasai kuar semalam.hehe...kitorg semate lepakkat sushi king jek..tade ke mane...ooo ade ade..g melawat kedai ALDO yang wat sale..aku tak la minat sgt ALDO, cume di sebab kan Kasut impian ku jek ade kat situ..da ar 70%..ok ok..korg sure ty..sejak bile aku minat adn perlu ke beli kan kan...actually, aku minat since nak keje nie..tetibe naluri aku berkate..aku patut la pakai heel..adoi..dan sejak itu..aku jadi nak sgt heel yang cencantik..maafkan bahasa melayu saye yang sgt ntah pape kan kan...tp tape, tunggu next tyme..my mom kate, nanti beli la..haha.yes...


So...nanti aku hupdate lagi ye..bersame-same gambar kawan2 ku yang sgt suke sushi..kami berpuase sushi selame 3 bulan ooooo...tata



LIKE THIS :D

No comments:

Maybe You Love To See These

Blog Widget by LinkWithin