Remaja...Remajakah lagi I nie..?

8.10.2009

Assalamualaikum rakan-rakan....

uish seminggu tak berhupdate blog aku nieh...ceis...last week, aku, adik ku, n member2 die, kami g ke bengkel kecantikan body shop...remaja anjurkan..hahaha..kelako siot....pakai tudung kene tenyeh mencuci bagai..kahkah....tapi tape..at least aku tau la mcm ne tau nak gune scrab sepenuhnye, pakai segala bagai dengan care yang betoi....haha..kelakor...


nie muke da lepas facial..ngiahahaha, bersih suci n murni...kan kan..


nie muke 3 ketul yang lain pegi utk berfacial bersame body shop...then kami dpt free gift from body shop..mak aih syukur gile...aku ske ar..sebab nye scrub aku pon da abis...kiki....so alhamdulillah.......

so now need to prepare to go for assessment utk TNB, baru dpt email dr tnb..suh g assessment...nie baru first stage...ade lagi 2 stage..huhu...cuak gilers...kepada sape yang dpt PEP, good luck... so kepade sesape yang da g assessment, tak kire la dari tahun bile kan kan..sile tinggalkan coment,,kite share sket..okie...tata




LIKE THIS :D

No comments:

Maybe You Love To See These

Blog Widget by LinkWithin