9.27.2009

26 september 09 semalam, parent pojie and adik beradik nye beraye rumah aku...hehe...tersipu2 la ko aku kat rumah..nak menghidang makanan pon terketar2..kahkah..padahal da jumpe banyak kali kan...so pepagi aku call pojie..means dalam kul 9 pg..die kate da gerak..kelam kabut la mak aku memasak..kitorg pon releks2 ajew kan..kahkah..so...sambil2 aku mengemas..aku snap la gambo di bawah nie.ye la...nie menunjukkan aku rajin mengemas...kahkah...gewdiks ajew.

tu sume aku wat..isi kuih muih, buat air...tp kan air tu termanis sket..adei..malu sajowk...teruje ajew pakwe ku nk dtg..ceis..bukan teruja parent die nak mai kan kan..teruje pakwe aku dtg...tp betoi...ade org kater berseri2 ajew muke..kehkeh...

wall of frame kami..kehkeh..nie laluan yang bakal parent pojie lalu..eish..berie je nak cite kan kan...nie saje je nak tepek gambo nie..sebab terase cantik plak bile da edit2 nie kan...


nie tempat makan diorg nanti...rumah kecik, meja pon tak de la beso sgt..family pon tak ramai kan
tada...after borak2, kering tekak...perot pon lapo da...tibe mase makan la...jgn di ty mane aku n mak aku...kahkah...aku tukang tangkap gambo, mak aku ade kat sebelah bapak aku..kekeke...


nie la adik beradik pojie...my future family...sket je...family aku sket..family die pon sket...so mcm comey2 gtu..kan kan. banyak gile di borak kan...tp biar la aku jek simpan..kekeke....wah bakal berseri2 la muke kami nanti...itu bak kate parent aku la kan....so nanti aku cite lagi...tata


doakan kami


LIKE THIS :D

No comments:

Maybe You Love To See These

Blog Widget by LinkWithin