Berjalan Sakan...ok

9.13.2009

Hallo,

fuhhh baru nak update..ntah pape kan...ok la...meh kite mulekan mgu baru ngan penuh keriangaan..yela da nak sambut raye kan kan...so ari jumaat lepas, g berbuke puase beramai2 di ANI SUP UTARA di belakang concord shah alam....fuh....makanan leh la...aku ngan pojie tak lalu makan...maybe nasi die keras....then tak banyak pilihan sgt..yang sedap sume da abis di bedal dek org ramai....kami makan ape yang ade je la....aku banyak dgr diorg bercerite je la...ye ar..diorg da keje...masing2 main con and sub con...insyaallah tahun depan. tnb serta main con n sub con nye..miahaha..berangan ceh...tyme nie ingat la tyme u dulu kan....berbuke beramai2 sgt seronok...tapi sayang nye girfriend aku yang lain tak dpt turun...so hanye geng lelaki yang memenuhi ruang makan aje la...

ternampak lak org belakang.ceit


eddy with aweks nye

Ohoho penyeri utk majlis nie..termasuk i ok..tak de dlm gambo je

Geng lelaki

Gurl yang malatop...

meh aku senaraikan peserta2 berbuke puasa kali ni

11 sept 2009

Pet and Adly
Erza and pojie
Leya and Shima
Eddy and awek die
bob
raja
walat
amed
toti
otek
izu
miqdad

ni aje kot...kalo tak tersenarai tu maaf aje la..lufer...so after da setle makan n solat..tibe la mase bergambar...hilang la sket duke n lare bile bergambar n jumpe friend..ngehngeh...after that geng lelaki bukan nye balik. merayap ke alamanda..nak karok kate nye..aish..aku n pojie g amik kerepek and adly hantar pet...so setle part berbuke puasa....


12 Sept 2009

hari nie aku kene meniaga kat subang square...busan siot...sunyi...tade org...aku rase sume g jalan TAR shopping raye..heheheh...nasib ade peneman..tak la sunyi sgt tapi tu pon da runsing..ye ar..aku teman pojie g cari baju melayu...hukhukk

gerak g jalan TAR dlm kul 5pm..agak lewat la..utk pojie pilih baju..sebab die agak cermat memilih...nak tade sebarang kerosakan...and aku pilih colour tu memang trus die ske..superb nye colour....janji sedondon...haha.


babak pertama

zoom sket

muke bosan

nak dgr cite tak...mase berbuke pose..kitorg makan cucuk2 aje..hakhak..kenangan betoi..tak pernah aku berbuke keadaan mcm tu..punye la ramai org n kedai sume penuh..lagi2 kedai mamak insaf tu...ade kari kepala ikan...slurrrppp..tpi penuh gilew...mule2 kami makan cucuk2 kat seberang sini..so nampak la sogo di sebelah sane...da ar banyak burung...leh plak aku kate ape kat pojie...

me : macam ne la kan jie, ngah diorg makan makan....tetibe burung tu berak..kahkah..aku gelak besau..pojie pon gelak tak hengat...

pojie gelak tak membalas..sebab mulut penuh kopok leko...

then nak g sogo saje nak tgk baju melayu before si pojie decide nak yang mane..then...nak makan cucuk2 lagi..cucuk2 tu macam yong tau foo..tapi kite rebus aje..trus makan..nak tau ape cite nye.....

mase pojie rebus..aku rase bende jatuh ok kat tudung aku belah kanan...

me : pojie, leh tgk jap tak....kat tudung belah kanan nie...ade taik burung ek..

pojie : aa la ja....petuh die tergelak..sebab ingat ape aku ckp kat seberang td..perghhhh

me : ei..tamau la..jum la balik...

pojie : meh meh..jum tepi org lap kan..hakhak..aku bengang aje die gelak...

last2 kitorg gelak kate la mulut aku masin..tp kene kat tuan yang berckp..bongoks..trus ilang mood aje...

then kami pon pulang...gambo tak sempat amik..kerana asyik memlih baju n tgk gelagat org

13 Sept 2009


pergh berjalanberturu-turut..tanpe penat...huh....ari nnie g sg wang..cari baju adik pojie, cari router internet pojie, then makan di KL central..tak de gambar jugak..penat berjalan...

tata esok mau keje...kehkeh


LIKE THIS :D

No comments:

Maybe You Love To See These

Blog Widget by LinkWithin