Kosong And Sepi

9.07.2009

Sepi,

aku sendiri..

kosong,

juga aku sendiri....tade sape peneman diri...

rindu,

aku rindukan suara kau...

cukup,

cukup seksa aku mcm nie...

aku,

tak sanggup di perlakukan sebegini...

kerana,

hanya kau yang aku perlu...

ari ini...esok...lusa...tiada siapa yang tau ape yang bakal berlaku...

andai kate,

aku tidak sempat mendengar suaramu...

aku,

minta di ampunkan segala dosa....

bukan aku,

nak sume nie terjadi....

kerana,

aku tidak sempurna....

doakan aku..untuk hari esok...

kerana,

kata2 darimu merupakan semangat yang tak pernah padam....

kerana,

kata2 mu penuh makna..tidak dpt aku membeza-bezakan dgn yang lain...

andai kata,

kau mendengar, melihat, hembuskan la doa mu...

moga,

doamu, menjadi pendorong utk aku terus hidup.....









LIKE THIS :D

No comments:

Maybe You Love To See These

Blog Widget by LinkWithin