Merisik...Terisik...Tersisih....Opsss

9.25.2009

Ohoi...title da tak tau nak letak ape..kehkeh..men bedal je la kan aku boh title tu..so salam pembuka bicara ya...ari selasa aritu, along aku ade org dtg merisik..eheh...so kami di jemput sebagai tetamu utk menghadiri majlis makan2 after merisik..tp kami still join la kan majlis tu...

ni baru separuh siap..tgk tu...still wearing sluar tido kan..kahkah...ok ok...aku tau, aku pakai bj kurung same mase first raye kan...ini je baju kurung aku bawak...mane nak tau ade even mcm nie kan..kahkah...ala lagipon da basuh...wangi ler..kan kan....cume tudung je lain kan..kahkah...

ni da fully siap..so mcm ade rase tak kene..g la tgk cermin besau kat depan..kehkeh...so tgk sane sini..settle...da cumil...mms kat pojie..ty comey tak..tap pojie kate bucuk..sebab nye pakai bj raye first...eish..siot kan kn...walaupon bucuk...ur future wife you ni memang wangi la...jgn jeles ok....

so ni tyme diorg ngah berbincang kot...berborak2..dan merisik2....gtu la...so care org dulu2..takde la si lelaki dtg kan..tp zaman da moden..kehkeh..so lelaki pon join..ye la..lelaki pon nak merisik..kehkeh...so jejaka pilihan ati along aku tu..yang ade tertera di picture ok...

fuhh...tyme nie..along aku kate berdebar tak hengat..kahkah...same goes to me la...tgn sume sejuk kan..rasenye sume akan rase bende yang same..kahkah.....

nie after da settle..sesi suai kenal sume la...yela takut la tersalah perempuan lak kan...aku yang comey pon kat tepi..kang tersalah org..mcm ne....beh kurang la situasi tu....so along kene soal siasat..bermcm2 la...adik bape org la sume la kan..then along bawak la jumpe adik2 die...tgk gamba konvo die..kehkeh....sweet kan.


ni la along aku...comey kan...so to along if terbace kan : jgn gatai2 da..awak tu da ade org cop ok..

opsss....termenyibuk sket..nie la kami yang memeriahkan majlis..kalo tak sape lagi kan..si gadis2 yang cumil belake..tata









LIKE THIS :D

No comments:

Maybe You Love To See These

Blog Widget by LinkWithin