Mimpi apekah!!!

9.09.2009

hai pembace sekalian..

ok ok..korang tgk title tu pasal mimpi kan..aku nak berkongsi hal sket la pasal mimpi yang aku dpt kelmarin..ok..memang aku terperanjat berok tau tak...mcm nie alkisah nye...

dalam reality hidup aku, aku ade sket hal la...besela...ABC kan..tpi hal kali nie..aku tak marah...pelik betoi..tapi malam tu aku mimpi yang aku tak sure la..nape aku mimpi mcm tu...
dalam mimpi tu mempamerkan aku ngah minum air HARAM tu weh...sius..aku kat dlm satu kelab malam..then ngah minum air tu...siap tambah lagi secawan...then tgn sebelah hisap pegang rokok..gilew kan kan..sumpah aku tak berniat pon nak minum malah, jejak ke club...buduh nye mimpi...

petuh aku leh lak, tetibe dlm mimpi tu aku nanges..mcm bodoh nye aku minum...huh..gile...bgun2 trus mengucap aku di wat nye...in reality bukan aku marah..but upset sket je..sebab nape la aku tak de kereta..yang aku leh g interview sane sini..hakhak..but...nak wat mcm ne...sabar saje la erza oih...nanti dpt jugak...susah2 dulu..bersenang kemudian...

tpi...yang musykil nye..nape aku mimpi bende tu weh....bgn2 trus aku termenung..ape ke jadah nye aku mimpi tu...

ok la..tu je..klakar jugak la..sape2 ade pandangan..leh la kongsi ngan aku..aku search kat tenet..tp mcm tak sure bende tu...

mintak la...aku di jauhkan bende2 tu...amin...

tata





LIKE THIS :D

No comments:

Maybe You Love To See These

Blog Widget by LinkWithin