My baby..muchuk

9.09.2009

ooppsss.napekah aku nye title mcm tu....tade ape sebenarnye..rindu gilows kt budak bawah nie ok..ari tukan die melepak kat rumah aku..so pelok cium sume cukup..geram...da le bucuk..ehhehehe


korg cube tgk...bukan nye reti dok betoi2..ade ke dok mcm tu..macam org tue tau tak..ei mane la aku tak geram..da ar dok ngan mak kite..tak malu betoi.


tyme nie kunun nak g belakang...minum air..tak nyempat2...petuhkan...minum2....trus g depan..tak malu kan..tak nak langsung duk blakang...ei...


tymenie, die mcm gurau cak cak ngan aku....muke suci la baby nieh..


nie kejap jek..bapak aku nak isi gas...trus dok sini....bapak tak de penyegan...dan die la bakal pemandu F1..satu hari nanti..caiyok akmal..


nie kepelikan ade kotak tisu di atas..hekhek..tu tgn yang tak di bendung tu...nak men rentap aje tisu tu..abih la...

akhir skali...acara men air liur..da ar pas men air liur..salam n cium tgn aku...abis bersepai air liur die...kemain die gelak..ei...

sekian, tata


LIKE THIS :D

No comments:

Maybe You Love To See These

Blog Widget by LinkWithin