Today

9.10.2009

Today,

teman pet ke ipoh jumpe pomen kat sane...aku follow jek, pakwe pet pon harapkan aku teman..so aku teman jela..since keje aku start after raya..

so,

tu je la keje aku wat hari nie...selain melihat rintik2 hujan turun membasahi muka bumi nie..same jugak la hati aku..merintih...dan hanya aku tau..dan die maybe tau...tapi wat2 tak tau...

andai ade...

ade la..andai takde...maybe hujan di tgh hari saje....

jgn mengharap bende yang tak pasti...

susah bersame,

senang bersame...maybe yang nampak senang tak bersame...andai itu yang di rase...

aku berserah je la...

hati org..kite tak tau....kalau terus bersembunyi....

esok g berbuke ngan pet n the gang....

someone said..die tak join...when someone call, said....ade org join...ape aku nak kate....

aku da tak penting...

yang penting hati die....

dan aku....

esok akan ku pegi serah segalanye...







LIKE THIS :D

No comments:

Maybe You Love To See These

Blog Widget by LinkWithin