Last Open House

10.23.2009

Last week ade la week yang last skali org nak wat open house...so, umah paling last aku g, umah petown.hekhek.....so pepagi tu g melawat org sakit dulu...before heading tu shah alam...nak amik my Car...yipeeee...(da seminggu aku tak nek kete aku...sob sob...bapa ku outstation ke kelantan menaiki kete cumil ku..)....hekhek.....sorry le lambat hupdate....mgu nie, malas sgt nak hupdate...nak berjoli ngan member keje..ooo ye..aku da berenti keje so tgl nak g keje baru je le....oooo gile rindu kat dorg...huh...so my last working day is rabu aritu..so skang melepak di rumah...kemas2 ape yang patut...bilik ku akan di ubahsuai menjadi sebuah bilik yang sesuai utk tatapan umum ye....hekhek.....

Aku tatau nape...aku ske die yang bawak kete...maybe lagi sesuai kot....lelaki bawak kete utk bakal isteri die...hakhak.(miangsss)

Reall ke nie?

opsss melalut plak...after amik kerete tu, g ke giant..makan tgh hari with my parent, beli lock kete and semua la..ape2 yang patot....then baru ke subang parade...amik pog ku tersayang...teman die makan dulu...then baru gerak ke kelana jaya..ooo ye..adik aku join ke rumah pet..sibuk kate nye nak nek kete ku yang baru...ei..tak malu kan....so sementara tgu adik. g la merayap jap..then baru la kami gerak ke klang..jaya jusco la tempat melepak kami sampai ke maghrib...then tgu2 leya...tak sampai2..last2 die call suh gerak dulu..die baru leh kuar dari shah alam ..tyme tu da kul 8 lebeyh...huhu..adik aku da paneh punggung..aku n pog lapo kemain...hekhek...

Pet`s House

so ssampai umah pet...mak aih..macam org bertunang siot khemah die..kekekeke...so kami pon mamam la dulu...dalam kul 10 30 baru balik......tata







LIKE THIS :D

No comments:

Maybe You Love To See These

Blog Widget by LinkWithin