Kuala Lumpur Ke Kota Bahru

12.18.2009

oih...lame gile tak hupdate blog aku nie..macam da berabuk jek....ntah sapela tuan punye blog nie kan..hekhek..ok la..meh aku nak story mory sket..now pojie n me tgh odw ke kota bahru...my best friend kawen...my bestt ever friend ok...lurve u la laling...congratez ok...jd bini org..jgn nakal2 mcm dulu ye..

lately sgt bz..bz tu tape la..keje kan..nie pon baru bis kursus safety..so sappose nye 2 mgu..next week nye agenda di batalkan atas sebab2 tertentu...huhu..so kene la balik penang after kenduri ayu..sedey2...because....aku baru nak berborak2 ngan parent aku..ngan adik aku..berbincang itu n ini..huh....but its ok la...

pesanan kepada adikku :

" aku tugaskan ko selesaikan ape yang tak selesai ok..upah menanti kalo da setle k.." hehehe ni bukan ugutan..just mcm da tak sempat nak wat ape pon...huh....

hal keje mcm biasa..bz like always..da punch kad baru ade breakdown yang major..fening2....its ok..my experience kan..dari ade yang tade keje n melepak ajew..bek la bz gini..otak berjalan juge...so mase seminggu kat ilsas..pojie, my adik n me g menengok2 barang..n we decide to buy next week...tapi apekan daye...mgu depan batal plak kursus tu..so my adik wil buy it for me la..hehehe......ei skang aku kat penang n pojie kat ipoh...so we meet mase ke ilsas..or seminggu sekali...ye...ye...bukan ngade...rindu jew......so many thing yang we all need to do..but...releks la..kan..haha...next wonth..leh ke kl lagi..mencari2 barang yan patut kan......

skang nie...hujan lebat sepanjang ke kota bahru..mcm ne la gamak nye ye...aku pon tak sure, bahagian mane yang slalu banjir....hehehe...mate pojie da mcm apek cina jual sayur...kuyu je..mane tak nye..die je yang drive...ceh...suppose. akie follow skali ngan aku..tp di sebabkan tiket ke kl da abis...die still tgu bas seterusnye..tp abis jugak...so she sound so sad...but its ok...next tyme we will see again..ok....aku pon ngantok ok...tak tido mcm si driver....kang aku tido...die bawak sorg2..bahaye..so aku karok jele keje aku..n wat lawak bodo yang memang bodo la...kahkah....

perjalanan dr KL...g berennti kat sg perak..tu pon da kul 1.30am...die ngantok gle...so tido sampai la kul 3.30 am...tak sedar siot....kalo leh nak sambung lagi...tp kang terlewat plak..adei....gerak la kami ke grik...sampai grik da kul 5 am....ngantok gilew..g la tido kat petronas..kahkah......wat slumberje tido kat situ...janji tido...sampai la kul 7 am..now...kami di sekitar tanah merah...lagi sejam lebey sampai la kot...ikut keadaan cuaca dan keadaan si pemandu yang mengantuk..kahkah...si penumpang pon ngantok ok...ok la...nanti aku update with gambar2 kawen ayu ok....tata.....
LIKE THIS :D

No comments:

Maybe You Love To See These

Blog Widget by LinkWithin