Jalan Tar yang sesak

1.30.2010



Hai...tq for waiting my new post..haha..today let me story a lil bit about my wedding preparation ok...aritu, sabtu pagi...dalam 2 mgu lepas kot..haha....tak berape hengat..date tu abaikan la kan kan..as i mention before kan, we already decide our baju nikah..and da confirm with unaisah...since she already design my bk nikah...so g jalan tar nak cari cari cadar bilik...mule2 g alinas...sume cadar aku tak berkenan..siusly..maybe bukan citarasa aku..haha...cerewet abis nie...

Tapi budak nie yang memilih kemain...haha...mcm2 de nak usik...susah nye nak jage budak nie..eish..nasi comey..kalo ngan pojie...langsung de nak bio kan jew..hahaha..but its ok..penyeri utk kami semua...

me : dear, utk i kew?

pojie : no la...utk i ler?

me : lol..hahah

ooo nie kes maksu marah de la...sampai gini de majuk..ceit..gasak ko la akmal...

after that, da runsing2 di alinas..kitorg pon gerak la ke sogo..maksu kate maybe kat sane aku lagi berkenan..hhaha...aku da penat2 da nie..aku bio kan mak aku n maksu ku memilih..haha...

bermain2 ngan bakal bapak sedare ye akmal...pandai nye die...hehe

so sampai sogo..mak aku tak minat sgt design yang kosong..tyme tu la aksi2 memberitahu n mengimaginasi utk mak aku supaya paham zaman ini sume nye simple..hehehe..last2 beli kat halmark (betoi ke eje?) gile ko...murah nak mampos..dr Rm1500 lebeyh dapat dalam RM400 jew..aku sukaa.....sgt santek...ooo melting.....

da bayo2..sume mam jap kat secret recipe...sume da layu penat..hahah

thats mine n pojie...

nie si kuat makan namenye..ok

after that da setle2 tu...nak balik da..menaiki kete viva ku yg encem..tetibe maksu ku call..tyme tu aku n pojie je g amik kete..diorg da tak larat..maksu ku suh g euro moda..cepat2 die katee...

rupenye...die belikan sepasang utk aku n pojie...warne puteh..oo..tq n big hug to you....santek n tak sanggup tgu nak pakai..hahaha

pembayaran di lakukan..dan tgk la si budak kecil itu..da tak larat utk beridir..haha

nie utk korg yang rase nak menggunakan perkhidmatan euro moda utk baju nikah or sanding korg..aku ade amik number nie.so pandai2 korg la ek...

LIKE THIS :D

No comments:

Maybe You Love To See These

Blog Widget by LinkWithin