Wedding Part 1

11.14.2010


Salam Semua, haha, da bape bulan kawen, baru nak cite pasal nikah , majlis sanding dan sambut menantu? owh memang lambat aku nie..hehe..sorry lambat untuk share ngan korg. memang BZ after kawen, ngan long distance married nye, mane nak kejar KPI nye.

Majlis nikah aku pada 7/5/2010..selamat dan lancar seperti yang di rancang. Pada awalnya, memang ade isu sket, bapak mertua ku lambat. de sorg je lambat. sebab ade hal2 tertentu. tapi Still On tyme..kate pon nikah lepas maghrib kan. dalam kul 8 gtula kami selamat di ijabkabulkan...



ini aku tyme di surau..gementar beb..tp releks je..leh borak2 la, snap2 gambar la..mcm tade ape je kan..ceis..baju di tempah dekat NDEE sebelah sogo tu. Pertama Kompleks..Cina buat.sedap gak die jahit..hehe..simple but nice..kain lak di sponser oleh Maksu ku. beli dekat gulatis. satu set  ngan suamiku. Pada awalnya, da beli kain lain. tapi ntah mcm ne, maksu ku nak sponser gak.so, On je le kn.

Ni actually gambar after nikah kot. da tak hingat. tyme nie ramai la gak org..ke before.beh kurang la..and nampak nice je kan..hehehe..aku kan ske pink, so memang terkabul gak la pakai pink..walah weh..suami aku pon pakai pink..jgn tak caye ye..ngehngeh...





Suami ku baru sampai. Owh serious, rase nak ulang je lagi tyme nie..Smart tu..opss perut je nipis lagi..ngehngeh.

Penuh sabar menanti, dengan penuh kesyukuran. dengar la sket ceramah2 dari tok kadi. muke tenang je. Ape rahsia?


Tyme nie la menunggu ayah mertua sampai..da odw...anak sulung beb. tak kan nak teruskan je plak kan.ko tgk tu, de pakai sampin Pink kan kan..



"Aku terima nikah Erza syahanas rostam afandi dengan mas kahwin nya sebanyak ..........Tunai....." Sah..Sah sah....Saksi jawab "Sahhhhh

Amin, aku selamat menjadi isteri kepada Fauzi mohamah zain.I Love you darling


Ni muke suspen...hehe..mcm tak caye je..mcm mimpi..kiki...nasib bek ade org tegur..tgk la tu bace doa still sengeh2


After nikah, ade acara berinai, pandangan seorg suami kepada isterinye.


Wow, ini photographer tu yang suh amik gini..sian suami ku..hahaha

ok la..jumpe lagi Wedding part 2..nantikan berita dari saye..

Pss: ngantok sebenarnye, berjanggut nak tgu loading picture..kekekeke..tata

LIKE THIS :D

No comments:

Maybe You Love To See These

Blog Widget by LinkWithin