Hari meletihkan

3.13.2009

Oho...bgn pepagi ngadap thesis...sudah due minggu gini.tak cukup tido nye..sume ade...cycle seharian ku sudah tidak teratur...tido kul 3 sudah bese...tapi sampai bile? oh tidak....bile aku nak jadi permaisuri kepade raja ku...cepat la...aku ingin menjadi permaisuri yang hanye membuat kerje rumah jek..kahkah...sgt malas. ceit...suasana di coe sgt la bosan nye...tambah-tambah wat thesis..aku diam...pojie diam...masing2 melayan lappy memasing...menyiapkan draft thesis....hukhuk....so ptg tu...after selesai sume keje..tak selesai pon sgt..saje nak merelekskan keadaan...kitorg g Alamanda..tujuan nye hanye satu ok.....tadaaaaa...


Yippe dis is my new cam...huhu...nak warne pinkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk..tpi...sob sob da abih...sedey jek...pojie kate biru pon okeyh...baby blue..haha...so pojie jek excited bergambar..tgk ar...banyak gambar die..eish2...


Tgk nie k..tgk bebetui...aku tangkap gambar pojie, nampak full k die nye ayat........


Tgk aku nye...tak center ar big apple tu..ei....saje je pojie nieh..



Lagi...gambar pojie...


Dan lagi..haha...mane gambar saye....oohhh saye tukang tangkap gambar die..ceit....

Then kitorg balik la ke uniten...huhu..fenat sume..kepale pon penat..badan pon penat...so..ZZZzzzz....

P/s : Tak sabar menunggu hari itu


LIKE THIS :D

No comments:

Maybe You Love To See These

Blog Widget by LinkWithin