Happy Birthday My Dearest Friend

6.14.2009

12 / 6 / 2009

Mood : Happy

Song : Carta Era

Since diploma i kenal u ok...dari orientation week lagi...kamu tu minah datin sket.....ske pakai skirt..hahah...ske make up...sape lagi ajar aku make up- make up nie kalo bukan kamu....oo ye aku tak pernah lupakan ko...after diploma kite berpecah...ala bukan g mane pon...ko kerje aku sambung degree..memang banyak la kenangan kite..ko ingat tak tyme ko gadoh ngan ex ko? tyme tu aku marah ko...yelah ko manja sgt...ko marah ex ko,..haha..last 2 aku suh ko call die..ko ingat tak....ko ingat tak tyme bapak ko meninggal? gile sedey aku tyme tu..tyme tu ko ade krisis ngan bf ko..dan tyme tu bapak ko meninggal...aku tatau nak support ko dr segi ape....aku leh bg semangat jek...semalaman ko nangis kan...ko gune laptop aku nak selesaikan problem..ingat tak...esok nye ko gerak g kelantan,,tp tyme tu jalan nak ke kelantan tutup...sebab musim banjir...banyak dugaan ko tyme tu..aku hanye leh kasi support jek....

ingat tak kite g jenjalan last sem diploma?...haha..kite g lepak KLcc...ala bukan tak slalo kite jalan..tp tu la perkare paling aku ingat..ye la kite wat surprise bufday kat pet, cik mah, leen adn umi..muke diorg tensen gile kan ngan kite...muke ketat...bende nak kasi surprise kat diorg..haha...lawak2..nie sume idea kite la ayu...da diorg marah2la..hahaha....

aku jugak nak ucapkn tq banyak2..sebab ko n cik mah aku n pojie berjaya jadi couple..and skang aku jd milik die....dan harap kekal sampai akhir hayat...sebab ko sound2 die suh cepat..baru die berani bertindak..ko ingat tak tyme aku krisis, ko support aku..ko, cik mah n leen..aku sayang ko ayu...so di sini aku nak ucapkan...

selamat hari lahir yang ke 24...wish you all the best..for future...with fuad...ok




LIKE THIS :D

No comments:

Maybe You Love To See These

Blog Widget by LinkWithin