Kampung Halaman

6.13.2009

Mood : ok je

Song : -

Aku di Kampar..kampung kelahiran aku..ngehngeh..sambil mendengar ceramah di radio perak.fm...nak hupdate g Malim Nawar...maleh lak..nak edit gambar..haha...baru balik dr komleks sukan kampar...Nurul (adik pojie) nak jumpe member die men bola jaring...before tu ade perlawanan bola baling...teringat sekolah dulu...pemilihan masuk bola baling...aku tak sangka aku lepas...sebab nye,,satu...aku bump bola...ngahngah....tapi tak sempat nak abiskan perjalanan men bola baling....sebabnye sume pasal g Teknik la nih..huhuh...ok le...

Ari tu mase first day sampai Kampar..sume happy gile...first destinasi kitorg g kelly castle...gile lame bangunan tu...hurm...ade sejarah nye kelly castle nieh..kelly castle bertempat di batu gajah...die simpang nak g ke sri iskandar perak....kepade sesape yang ske bergambar...means diorg yang ade kamera besor2 tu kan...leh la g kesane...memang besh..lagi-lagi suasana ptg...ohoh...korg akan rase sendiri perasaan gerun tu...hahaha......sehingga bertemu lagi..ye





LIKE THIS :D

No comments:

Maybe You Love To See These

Blog Widget by LinkWithin