Berbunga mcm bunga di taman

7.28.2009

hallo...opss lame sudah tidak hupdate...ohoh..banyak bendenak di ceritekan...nak pendekkan cerite pon tak leh...sebab sure akan panjang jugak..hikhik...ok ok...first, tajuk tu tak de kene mengena ngan ape aku nak cerite..miahaha...maybe.ok la..ni da mgu ke dua aku kerja sebagai data entry....work like hell..adoi..sume nak cepat..means, kat uni dulu pon ade due date kan kan...ni due date nye, kekdang da nak balik kasi...then esok tgh hari da nak siap...mak aih aku kate...da le keje taleh bawak balik...so redah aje la...for the first week, still mencari2...means, keje mcm ne, nak wat ape sume la..tu yang ade satu hari tu, dari tgh hari aku kene marah..miahaha..but..its ok la..im not a bos..so...memang sure akan kene marah kan kan...ok la..da org nak kasi wit..kite wat la keje kan...dan mgu lepas cuti dr meniaga...hehe..rehat2...jumpe pojie..borak2.....majuk2 dan sebagainye...

mgu lepas lepak mid valley with my BF....he looks like mess...ohoho bukan la aku kate die tak kemas..cume maybe tak dpt keje lagi..tape la..rezeki ade jek..cume kene la sabar...dan satu perkara aku n pojie menahan diri ialah...bukan makan dan bukan nak terkucil...SALE GILE.....terutaman nye kat topshop...ohoh...aku bukan la minah beli barang mahal..but...SALE die sangat menakjubkan..miahahha...tape la abe pojie ku...dpt wit kite g shopping la ek...hehhe..nafsu paling besar yang aku dpt tahan...hahahah....fhewww...sooo sudah seharian menghabiskan mase di mid...Ahad pulak....mcm biase juge...lepak di rumah....nak g mane pon malas..hehe..so ptg tu maksu aku dtg amik stok kasut...dan bermain sebentar bersame buah hati aku yang mucuk...yippe baby akmal ku sudah sampai..




heheh....me said tu akmal..."akmal,...akmal jgn senyum la...nanti nampak mcm org tue la.." ohoho dan he smile lagi besau mcm org mcd tau...tada...tgk la...

hey kawan2 ku...dulu mase korg dtg rumah ku...maksu ku bawak si kecik nie...masih kecik gile lagi kan kan...maksu aku pantang pon tak abis lagi da bawak die jalan2...so ini la manusia cumil ini...sudah menjangkau 2 tahun...eii....so cute....so ari ahad berlalu mcm tu jela...nonton tv...chating2...heheh...

so mgu nie aku start keje balik..da this is last week for me la...so this coming thursday ade event cardio ape ntah di Kl hilton..so aku di arahkan utk kesane selaku registration nye bahagian...jadi saye akan outstation ke KL..miahahah...OT tetap jalan beb..kiki...jd merase la saye berjumpe segala jenis Doktor di seluruh pelosok dunia...rase mcm nak ngorat sorg jek..hekhek...doktor jepun...hakhak...koniciwa....miahaha..esok aku ckp bende tu jela,dan skang nie...aku ngahnak berkemas..jd aku akan sambung lagi la ek...tata


LIKE THIS :D

No comments:

Maybe You Love To See These

Blog Widget by LinkWithin