Working ..

7.28.2009

Finally im finished my temporarily work as data entry at MSD...ya MSD is basically company that supply drug..opppsss...drug yang perlu di makan oleh pesakit ok..secara keseluruhannya, aku sebagai data entry for the event my live 09...miahaha..lawak-lawak..yela aku tak pernah dgo pon name company ni before ok..but this is a wonderfull work la with them..even kene marah pon..but mase even ok la...walaupon rase nak mencarut ajek..but..tahan aje la kan kan...mgu lepas memang macam org gile nye keje..berkejar sane sini..fheww...nak setlekan confirmation letter la...invitation la...invoice la..dan sebagainye...adei...gile di wat nye...


Aku kene wat overtyme mcm org gile nak siapkan sume nie...al maklum..nanti nak g ke hilton hari rabu..the event tu plak ari khamis...miahha...after meeting, aku di letakkan di bahagian registration..wah bangga siot..al maklum..sumenye pekerja lama...tetibe tang aku..pekerja baru..alasan nye aku da wat bahagian data entry registration. so senang..aku sure tau macm ne nak cari..so..alasan mereke leh di gune pakai la...ok la...aku nak kemas2...esok aku akan cek in di Hilton KL...mak aih...one of the staf cakap aku beruntung..baru temp...tapi da dok otel..miahaha..rezeki namenye...ok la..tata..nak mengemas baju2 yang tak berkemas lagi...




LIKE THIS :D

No comments:

Maybe You Love To See These

Blog Widget by LinkWithin