Bz Monday

7.20.2009

Haloo...ohoh tak sempat nak hupdate keadaan di flea market semalam..adeishh...ooopss..sory tade opening plok..hikhik...ok ok...memandangkan today is my first day work as data entry..opsss...jgn wiso..ni keje sementara aja...saje jek menunggu tnb panggil interview..ape kate keje di tempat lain dulu kan kan..so ari nie nye keje...penat o..banyak kene key in data...all the pangkat Dr punya...almaklum..ade mcm perjumpaan doktor2 sedunia....pasal penyakit ape ntah..aku tukang key in data, tukang angkat call untuk confirmation letter, tukang scan, tukang print..sume la...so penat la..mase mule2 aku mcm da fade up pon ade..nasi bek la da ptg tu enjin da start kot..haha...kalo nak tau, dalam aras aku tu ade due jek gadis melayu..hakhak..memang ler kedengaran diorg bercakap cina aja..aku jek skema ckp omputeh..tp terkeluar gak ckp melayu aku.hikhik..da bos pon mcm men bedal jek ckp melayu.hihi..

ok la company tu...merck sharp & dhorm..betoi ke hape aku eje nie.hehe..so kalo korg nak tau..keadaan dlm company tu..senyap sunyi aja...cume tyme rehat diorg ckp banyak..kahkah..tyme keje diam sokmo..so aku pon diam tanpe sedar sudah ptg...fhewww tu pon ade sket lagi tak setle..hopefully esok setle la.. dgr data entry mcm senang ye dak..tp masyaallah..fenat..hehe...but overall ok la..next week kene wat ot...harap2 duit ot diorg kasi..masyuk la sket..kehkeh...jumpe lagi esok ye..tata






LIKE THIS :D

No comments:

Maybe You Love To See These

Blog Widget by LinkWithin