Tired? Pressure? Tension?...oh noooo

7.23.2009

Hai sume...ooo tidak...mcm da berswang jek blog nieh..hakhak...banyak oo nak story...dr g niaga aritu...sampai la hari nie..tp...tadak mase plok..ceit...baru 4 hari keje kat MSD stand for Merck Sharp and Dhom..huhu..what ever la kan..so majority dlm tu sume cine ok...ade 4 melayu perempuan and 3 melayu lelaki..hakhak..so far..aku tak kenal sape lagi dalam office tu..kecuali Sv aku and receiptionist..hakhak...

selame 4 hari kan kan..aku tgk diorg bekerjeeeeeee jeeeekkkk..takde borak2 kosong..adei..aku tade kawan nak gelak pon..ceh...macam mati kutu jek aku..bukan la aku kate tak nak wat keje kn...bile keje dlm keadaan seronok...keje jd mudah and superb..betoi tak....so harini kejadian2 tak di ingini berlaku...dr Selasa aku balik lambat gile...nak setle kan keje..nak study pasal keje kan kan..so tido tak cukup..fenat...then hari nie banyak gile aku salah taip...adei....nie la padah nye kalo keje slalo ade gelak2 ngan pakwe ku...peneman...nie sorg jek...aku nak gelak ngan sape ek..haha..tu pon aku call de nak berborak..susah-susah....bukan aku kate aku taleh go in...but take tyme...banyangkan aku rase jam tu jln cepat gile....adei.....rase baru jek bgn tido pg-pg..tau tau da bis keje.hekhek...ooo nie la keadaan nye kan kalo da keje..besh lagi study..hahahaha..but ok la...as long as they paid me...aku keje je la...kn kn...at least la...keperluan pekerje tak di abaikan...alhamdullillah....tau tak ade satu bahagian dekat pantry tu, ade surau kecik...dalam tu leh amik air semayang..and leh muat dlm 5 org..ok la...bukan ramai melayu pon kan kan..dan sgt selese..means..kalo ngantok sgt pon kan..tido la situ jap..tp aku tak berkesempatan nak tido pon..sadis....mcm nie la kot life org keje kn..

ok la penat lak bebel...walaupon tak banyak bebel....hakhak...tata







LIKE THIS :D

No comments:

Maybe You Love To See These

Blog Widget by LinkWithin