Day 2 at Hilton KL

7.30.2009

Day 2. For sure la lagi fenat kan kan...so hari ni, bgn kul 530 pg...mandi mande...sejuk wooo...dan aku tak cukup tido hari nie...tido sorg dlm bilik yang besau...walaupon tak cuak..tpi maybe kebosanan tu yang wat taleh tido kan kan...so ari ni first day for the event, memang ramai gile org..Dr dari pelosok dunia berkumpul..dan ade acara Live demo from India and UM...huhu...pagi2 tu memang la ramai..da ptg tu tade org..so mcm bosan sketla kan kan..

before turun, nie da siap2 nak g breakfast..gile kan makan breakfast kul 6 pg...makan jela..da di sediakan....thanks to carven..tlg take my picta..miahahaa...

perjalanan ke tempat registration..ngehngeh...pon sempat kan kan...breakfast di Hilton..superb sedap...tp malangnye...pagi sgt...nak makan pon rase ngantok lagi..so jamah sket utk tahan sepanjang registarion hour la...makan ngan Linda..Linda is a seniour staf kat MSD...cute gile die nie..aku keje ngan die la hari nie..kaunter kitorg same..die hanye setle kan peti cash jek..huuhuhu...ade la banyak case terjadi hari nie..salah satu nye,mase diorg borak. kan diorg sume cine..so diorg borak diorg..aku nak mencelah tak leh..aku pon dok diam kat hujung aje la..bahagian kaunter aku...so macam terasa la jugak kan..aku diam jek...yang dak temporary pon nasib mcm borak gak ngan aku...haha..so ni la agak nye environment kerje ngan cine..bukan aku tak ske....maybe kene blajar bahase diorg..hahaha

so ari nie abis awal..dalam kul 530..so balik bilik, call adik suh dtg teman aku tido malamnie....first die nak..then kate kene jaga si baby akmal...last2 dalam kul 10 30 die sampai..miahaha...mase abis keje tadi..dalam kul 6 da ke kl central li KFC..mamam KFC aja la...then pas maghrib trus tido...fenat..miahahahah...so malam nie adik aku lak g jemput lagi 2 org kawan die..lantak korg la..janji jgn kaco aku tidok..hahaha..ok la tata

LIKE THIS :D

No comments:

Maybe You Love To See These

Blog Widget by LinkWithin