Day 1 at Hilton KL

7.29.2009

Day 1 at Hilton..

dari office kul 12 lebeyh kot..so g makan dulu..bos blanje..me with the other 3 temporary staf...makan kat kedai mamak..ala2 atas daun pisang gtu..tapi mcm bese aku tak de la kenan sangat..org da blanje...then sampai hilton dlm kul 2..setle for everything sume, aku pon cek in..mak aih...first tyme g hilton...not bad la...haha...cantik..so mari melayan picta..

ini bilik air nya...english style sungguh...aku tak sempat merasa pon mandi dalam tub tu..al maklum..bz

ini meje untuk mereke yang dtg hilton ni, utk bekerja...so aku tak menggunakan pon..tak sempat..sempat bergambar je la..hahaha
dan ini katil aku..yey..aku nye katil di sebelah kiri tu...sebenarnye..ade lagi sorg tido ngan aku..tp di sebabkan that girl ade hal..so aku tido sorg aja la dalam bilik ni..bertemankan tv besor...miahaha..so mcm biase...after da cek in..mula la kerje yang mcm org gile lagi..kami ber4 perlu menyiapkan sebanyak 800 beg yang di isi ngan material..adei...aku ot sampai kul 1130..but the other 3 temp diorg sampai kul 1030..sebab diorg kene balik..nasib aku dok dalam..ye la..esoko nye dalam 630 aku da kene ade kat bahagian registration..terpisat2 lagi mate kot.haha..so dalam kul 8 lebeyh...dinner ngan pojie jap..die nak lik KAMPAr...ohoh...before terlambat...

Dear My Love,

Congratulation cause you dpt kerje kat ingres...same tempat ngan Adly.miahaha...sebagai Sale Engineer...huhu...so try your very best to perform la ye my dear...me? oooo mencari kerje sampai le dpt..haha...

ok la nak tido...esok kene bgn pagi-pagi bute....tata.


LIKE THIS :D

No comments:

Maybe You Love To See These

Blog Widget by LinkWithin