Hari Merdeka !!

8.31.2009

Hai,


selamat menyambut hari merdeka kepada seluruh rakyat malaysia, ingat la kite, bagaimana kisah2 dulu sebelum menyambut hari merdeka...aish, kalo di pikirkan dan dri ape yang di dgr dri nenek aku..sungguh la menyayat hati and bersyukur dengan ape yang ade sekarang..ok ok...meh kite cite ape kesah hari ini k,

so pepagi tadi, my mom said baby akmal nak dtg..ehehe..maksu ku nak g membeli barang2 rumah nye..so tak nak la si baby akmal ikot..kang ape pon tak jdi kan kan, so semasa dok umah..di men komputer..mcm pandai..tp die sangat bijak ok...cume mulut die nak berckp ajew malas..ei nak kene betoi dak nie..macam ade emas ajew..kehkeh...so dalam kul 11 gtu bapak aku hantar aku ke kelana jaya..ape lagi, beronggeng ngan buah hati lew..hehe

so destinasi kitorg ke klcc..sgt terkejut la, kat sane tak ramai org..hehe..maybe bulan puasa n cuti...so sume nak bercuti di rmah..aku n pojie ajew dok jalan2..ala die br balik dr kampar kot..ape salahnye kuar kan kan...so..die li pakaian kerja die, aku tukang pilih as usual la kan..aku tukang guide..as usual lagi and ape die kate da lelame tu

" kalo ija tak de, ntah ape la jie wat...." oppsss...penting juge diriku ini kan....dan ade la lagi ayat die yang tak leh di revealkan di sini...dan sejak due menjak nie, die sgt bersyukur dpt aku..aih...hopefully tak de bende lain jadi la..dan aku hanye tlg ape yang mampu betoi tak...hekhek...so da setle tu, kitorg lepak depan topshop..kahkah..niat hati nak li bow pink ...tapi macam tak berbaloi..pojie suh wat sendiri..tp aku nak juge.hakhak..so nak jugak li handbag die yang ngah sale, colour merah bentuk love...tapi due tige kali masuk, tak beli2 jugak..hakhak,,,then weall g trus ke nandos....pojie kate nak blanje makan...tpi mcd...its ok la..ade la jugak org nak blanje aku makan dlm keadaan mengganggur nie kan..so tetibe, ajak makan nandoos...ngahngah...so weall reserve kan dulu..after wat payment, g lepak taman...tgk bermacam2 ragam org.. di sane..hakhak..

then mase lepak kat taman tu, he said something yang wat aku tergamam sket..uish...its ok la..kite abaikan perbualan itu..so we all nengok ade satu family india ngah wat photoshoot..kahkah..sgt kelakor tau..kitorg tumpang ketawe ajew la..oh sgt happy nye we all..ceh...ngade ajew..dan banyak lagi la cerite nye..biar la kami seronok berdue ajekan..kan..tu le padah nye seminggu tak jumpe..adei..

nak story nie, mase depan topshop tu, kan ade tempat duduk, ade la satu mak n anak kat sebelah kitorg, sgt cutety ok.boy kot..agak nye...die tido..but pas tu, die bgn merengek2..so mak die kasi la nips(coklat ala-ala m&m tu), so first kitorg tak pasan..haha..tapi pojie ar, tetibe kate..ade bau milo..aku mcm tak pasan..ye ar..perut still kenyang minum HL sahur tadi..so pasl makanan pade jam 5 ptg nie..tak heran la kan..hakhak..so kitorg trus toleh kekanan..di mana dak kecil tu berada...mcm serentak ok..sgt kelakar...bile alih aje..tgk2 dak tu ngah makan nips, sambil tgk kitorg..mulut die kunyh mcm lapa sgt2..then minum air plak..pojie tyme tu leh lak kate..ei dak nie, da le lapo nie..hahah...korg bayangkan, dak umur nak masuk 24 thn leh ckp gtu...aku bantai gelak ar...masalahnye, kitorg tgk serentak, then pojie trus wat muke..sgt kelakar la you nie..hakhak...dak tu lak ngan muke blur, tgk kitorg..sambil mengunyah sedap..ei..cumil...

ala...ok la..banyak da cite..sambung nanti..tata






LIKE THIS :D

No comments:

Maybe You Love To See These

Blog Widget by LinkWithin