20 Hari lagi

9.01.2009

Hallo,

opss tetibe ade letak gambo konvo..maybe ni tak post lagi dlm blog ni..so still fresh kot..11.30 pm sudah...baru nak start revised balik ape yang perlu di ckp tyme interview..mcm kelako plak kan..hekhek..yela..still nak wat ayat bagi besh..whateva la..janji aku bahagia...

macam tatau nak cite apew jek..tadi pon berborak ngan abah, mak..ckp pasal ayu nak kawen n tak setle2 lagi hal kawen..hehe..sampai la aku kene jd pengapit..tp maybe tak jd...then pasl berbuka puase with as and the others geng....tgk fb org, tgk friendster org..tgk gamba kawen as and org lain...dan sume nye bahagia..kehkeh..mcm lain jek bunyi nye kan kan...so rakan2 terdekat da nak kawin, ade yang nak tunang....leen da keje and bakal tunang thun depan (amin aku doakan korg), ayu nakkawen 18 dec nie. jaja nak tunang...sape lagi ek...member lame aku da nak due bulan 10 nie...zack, member uniten pon da nak due bulan 10 nie..oohhh sape lagi.....haha...kunun nak ckp la aku bile lagi...ooh tidak..nanti2 la...

bapak ku sudah utarakan hal ini..dan die mcm tau saje instint2 tu kan..hakhak..siap kate nape banyak ty..nak kawen bulan 5 nanti ke..siap ty cuti sekolah sume..tapi aku kate..ade rezeki, ade la kan kan pojie....oo yea, mak pojie da pandai calling2 aku..miahaha..ni sume bapak de sure save number aku..kalo tak, tak tau lagi number aku yang tersimpan rahsia kan...so after diz, kami da ade pengintip..yaitu, mak pojie n mak aku..mak aku tak dpt call aku jew, di call nye pojie...but semalam dpt call, sgt sweet ok..ye la kantoi si pojie balik awal nak jumpe n buke pose ngan aku..kelako gilos....

ohoh i need to focus more on mental n fizikal la after diz..aiya...mental sebab wang..hahaha..pojie..bile kite nak start our plan..? ...see you next post ya...tata


LIKE THIS :D

No comments:

Maybe You Love To See These

Blog Widget by LinkWithin