Pre-Convocation

8.15.2009


owh no....berabuk lagi blog aku...aish...mgu lepas mgu paling tensen utk bulan ini..mane tak nye...pasal assessment TNB, dpt keje tp tak tau nak g ke tak...yela pasal transport ke Mont Kiara..adei..nasib la hampir setle hal ni..Thank to Pet aka Nadia...aku hargai sgt2..hehe...nanti gaji aku blanje kamu ye...then setle kan amik jubah la..aish..nasib la bapak aku g kursus kat ILSAS...kalo tak..tak ke naya aku nak ulang alik....sengal jek....

part 1 : Pengambilan Jubah

ok ok...mase g amik jubah ari selasa tu, adik aku yang teman..haha..tukang amik gambo aku...sampai tertido2 la tunggu aku setle amik jubah sume...lek jek tido kat tgh org ramai...mallang nye tak sempat aku amik gambo curi...hehe..then after settle tu..kitorg g ke Alamanda....ohohoho like always la kan...Alamanda tu macm rumah ketiga aku..hakhak...so then tgk la wayang..ye la nak tunggu sampai bapak aku abis pon..berjanggut gak menunggu...so tgk G.I Joe...gile besh...aku excited dr awal sampai abis...rase kalo diorg terbang2 tu..aku lak rase berdebar..eceh..berie gile..miahahah...then..balik ar..ape lagi..hahaha..

part 2 : Assessment TNB

so far..aku taleh nak kate ape la..terpulang pada rezeki aku..dan pada pandangan panel utk menerima care aku present..Essay..so far so good..at least aku prepare and ade la bende nak ckp kan..pasl discussion..even semangat pon..tp entah la...ade rezeki aku utk sambung generasi TNB bapak ku..ade la kan kan..

part 3 : Orange Risk

ohoh name pon pelik..aku tak pernah dgr..tapi nie la tempat aku bakal keje isnin nie...huhu..so far...sume ok..cume nak g kesane jek..so for the first perbincangan berbunyi begini..:

1) Sampai kelana jaya, aku drop parent aku then g ke Solaris...then aku drive balik ke kelana jaya amik parent aku balik keje...nampak mcm senang tapi payah gilos...yela..aku start keje kul 9, abis kul 6..tak ke tyme kul 6 ptg tu tyme jem giler khinzir? ye memang jem gilos...aku da tempuhinye...adeis...so kalo bulan posa memang tak de berbuka kat umah la.so da macam menyusahkan parent aku...org tua nie, sure mcm rimas..al maklum..sure la diorg nk balik awal kan..so perancangan pertame nie last second choise kot..

2) Perancangan kedua lak, aku nek bus...ade bus..berenti kat jalan nak masuk solaris..if tak salah dan bus tu pon sejam sekali...then aku kene jalan nek atas 2 KM jauh nye...mak aih...belom sampai offcie aku da berpeluh..kahkah...so maybe ni di abaikan kot.

3) Atas niat baik kawan aku, maybe aku tumpang balik ngan pet..pegi aku tak sure..pape pon.thanks a lot my friend..so start la aku keje isnin nie...i need to work...supaya otak aku ni tak beku..ade blajar something new..and of course alami sendiri work environment...

wish me Luck for Getting Offer from TNB and my new work in Orange...




Ni la budak yang Bakal Konvo 16 ogos nie..





LIKE THIS :D

No comments:

Maybe You Love To See These

Blog Widget by LinkWithin