Konvo or My Bufday?

8.15.2009

esok konvo...esok jugak My bufday...ohoho nie la hadiah paling besh gilos dalam idup aku..banyak lagi yang besh...haha..yela....

1) of course la mase mak aku lahirkan aku kan kan..

2) Hari convocstion aku..miahahaha..

ntah..keadaan esok tu mcm tak sure..sebabnye, parent pojie ade....ntah la.bercampur baur....perasaan aku...semoga esok akan berjalan lancar..tak nak la ade perkara2 yang tak besh berlaku kan kan..esok dan sampai bile2, aku berdoa, moga kehidupan akan dtg akan lebih bermakna...

so.....

HAPPY BUFDAY to all 16th of August peep out there..including me..
glitter-graphics.com




LIKE THIS :D

2 comments:

cik iman said...

hepY burfday on ur Big daY..n of course congraTS for ur convocation...")

erza said...

time kaseyh..(^_^)

Maybe You Love To See These

Blog Widget by LinkWithin