Puasa ke-6

8.27.2009

assalamualaikum n salam sejahtera pembaca ku..

so ari ni da ari ke-6 kite berpuasa ek...rase kejap glows ajewk. da puase ke-6 esok2 da raye..ceit....hari ni aku n mak aku berbuka nasi tomato segera n bihun sup segera..kahkah..tu pon mak aku sampai da berbuke..aku g tibai dulu cucur goreng yang di goreng oleh aku la..sape ke lagi kan...wat air teh..nasib bek tak tawo..hekhek...then skang aku ngah minum tea mix..berpeluh sakan nih..rase berlari 1 KM..ceh siot ajew ayat...

hari ni hujan lebat selebat nye di shah alam..ye kowt..ke area shah alam 2 ajew hujan..tu aku tak sure...so aku melayan internet ajew..mencari company2 yang boleyh di hanto resume...bedal ajew..diorg nak ke tak nak..aku anto ajew..so seperti saranan pakwe aku, aku hanto juge la ke company die..maybe de berharap aku kerje ngan die..hehe...ngadap aje la aku ngan die..tayah ngadap bende lain kan kan..baguih la..tade de nak cari lain..kan kan..hehe...so..aku menghitung hari jugak la...for the next month..hopefully die ingat tarikh keramat kami...yelah...nak di hitung2 kn, next month is our 6th anniversary..ok...tak sangke da 6 taun..tu la selagi ade kepercayaan dan kesabaran, nescaye kekal..itu je la kot aku rase..ehehe...

so aku baru pas call die..seharian tak dgr suare..oopss dgr2 mase kejut sahur..al maklum, jam loceng tak berbayo..hahaha...then, die kate nak tido..sejuk2 nieh..hampes..tidola wahai pakwe ku tersayang...esok kate nye banyak keje..sabtu ahad juge ade tercongok di pejabat...aish...sabo ajela...kebusanan le aku...hehe..dan skang, mak aku lak da membaringkan diri..jadi tgl aku sorg lagik..aiyo...wahai adik ku..balik la dikau utk bergurau senda dgn kakak mu ini..hehehe....ok la...jumpe lagi.yep..tata







LIKE THIS :D

No comments:

Maybe You Love To See These

Blog Widget by LinkWithin