Symptom Malas Hupdate.

8.27.2009

Assalamualaikumwarahmatullahhiwabarakatuh...and salam sejahtera to all my reader..

kahkah...panjang siot..so sile jawab before bace..ek..

hari ni da masuk hari ke-6 kite sume berpuase kan kan...so ngan layak nye aku sudah boleyh berpose..hakhak...so ape yang aku sahur tadi ek...for sure la Herbalife....so kepade sesape yang ade amik HL, aku ade amik tips2 bernas dari one of my fav blog...so suppose la aku kene la minum shake + teamix..di sebab kan aku da tak larat nak menelan air banyak sgt..so aku amik shake + 1L plain water..hihi....bukan aku nak bangge la kan...mase first day pose lagi...ohoh..even aku ABC pon la kan kan, aku minum Shake + oat + plain water..bertahan sampai ke pukul 5pm..hah..lame tu..tapi pas tu..berkriot-kriot ar perot aku..terase lapo..siusly kenyang..dr aku makan nasi waktu sahur..baik la minum HL..tahan pon tahan..haha..

ooww nape ek aku cite pasal HL ajewk...hah meh aku nak cite la kan...since bulan ramadhan nie, kepade sesape yang nak menurunkan berat bdn korg..elok sgt la tu, ade promotion utk semua yang berminat..so kalo berminat..sile la email kan ke erza_sya@yahoo.com...harge boleyh di runding...dan korg akan di guide sepenuh nya secare free...since aku amik secare berterusan, walaupon tak nampak tang mane menurun, tetapi beberape inch sudah hilang...and cincin tanda ku sudah longgar, beserta gelang ku menjadi agak besau..bukan gelang besau sebenarnye, tangan ajew yang mengurangkan size..hakhak...so kepade sesape yang berminat sahaje, sile la email saye...gambo akn di hupdate nanti ek....

ohoho..ari nie, bapak ku ke seremban + JB..die mebawa kereta nye.jdi mak aku tumpang maksu aku...dn juga. aku berbuka sorg...so anyone nak berbuka ngan aku tak? hahaha..sile la ke talian hayat seperti yang tertera di screen blog ini..kahkah..lawok sjerk...tap yerp aku akan berbuka sorg2..so aku berpikir2 ape la aku nak makan ari nie..tpi rasenye masak simple sudah kan kan...jumpe lagi..tata






LIKE THIS :D

No comments:

Maybe You Love To See These

Blog Widget by LinkWithin