Selamat Berpuasa

8.21.2009

assalamualaikum...semua,

memandangkan esok da start puasa..so tak terlambat lagi aku nak wish kat sume follower aku, member aku dan silent reader aku..if ade la kan..so,

Selamat Berpuasa ,
sila jangan ponteng puasa..hanya yang uzur dan kepada mereka yang di beri cuti umum saje yang berehat dr berpuasa...so banyak kan la amal ibadat..supaya, tenang dan yakin bile melakukan sesuatu perkara...tak kesah la kerja ke, interview ker, or ape saje lah..ok..

so kepada sesape yang aku pernah wat salah tu, tlg maafkan. amik yang jernih buang la yang keroh...semoga persahabatan yang ade akan terus kekal sampai akhir hayat...

kepada yang ske kan SHAWL, sila la ke blog ini.. aku ade la upload shawl abstract yang baru..boleyh la korg tgk2..murah saje, untuk raye boleyh..utk keje boleyh..untuk dinner berbuka boleyh..hehe...kalo terasa teringin...maih la dtg jenguk eh...

ok la tata..jumpe lagi






LIKE THIS :D

No comments:

Maybe You Love To See These

Blog Widget by LinkWithin