31 of August...

9.06.2009

Hai,

sure korg pelik kan..pe ke hal nye la dak nie, title still 31st of August..haha...sebenarnye, saje je nak cite..lagi...yang aku n pojie bersantai di KLCc berbuka di nandoos...so aku gerak dr rumah dalm kul 11 gtu..parent ku hantar ke putra kelana jaya ajew..so ari nie naik kenderaan awam ajew ok...pojie gerak dr kampar dalam 930am..so da nak sampai la kan area kul 1130 mcm tu...

ni mase kitorg nak ke KLCC...aku terpakse pakai mask ini kerane...agak ramai org di dalam train tu yang berbau hamis..haha..slumber je kan..memang iye..busyuk ko tau bau dalam tu..al maklum, depan aku tu, korg nampak tak...die angkat ketiak nye lagi kan kan...korg baru tgk..lom bau nye..eish2....lagi satu, ttgk la mask aku da penyek2..ni sume pojie nye keje..die g tekan2 mask tu..aish..memang la..da ar tangkap gambar tak tutup flash...siot ajew...


nie tyme melepak depan topshop lelame giler tu..siap bersila lagi kami..hakhak....last2 kene sound ngan guard berblazer kate jgn letak kasut di atas..miahhahaha..sgt sengal...



pas da kene sound, kitorg g la tempah meja utk berbuke, then lepak kat luar..ye la..kat luar ko nak bersile ke, meniarap ke, berlari ke, ape ke..sure takkene marah nye..miahaha...borak3 aje la kami...tgk org sane sini..

tyme nie, dahaga sgt tau..tatau nape..haha..berckp banyak sgt kot..kekurangan air da..so kami bergambar ajew la..ngehngeh...

dap nye..ni makanan pojie..podas siot...

air di atas nie, aku di refilkan sebanyak 3 kali..minum air sajew..mak aih..sius dahage..kahkah..


makanan i lew.

after da berbuke, kami pon g ke kl central, pojie nak nek ktm, aku nek putra ke kelana jaya..parent ku tgu disane...hakhak...before balik, sempat bergelak ketawa...sengal ajew

LIKE THIS :D

No comments:

Maybe You Love To See These

Blog Widget by LinkWithin