Merayap Di OU

9.06.2009

Salamz,

genap 15 hari berpuasa, kami berbuka di Oldtown kat OU. jauh kan..semalam berniaga kat subang square SS15, dekat ngan canai yang pojie slalo lepak with my sedare tu..so tu gambar aku da bersiap2 nak beredar la tu..suppose tutup kul 7, di sebabkan nak berbuke, nak cari tempat, nak g cop tempat..ye la.lambat kang, mau nye after berbuke dpt mkn kan kan...




so da sampai OU, kami berjalan nak cari OLD town..hehe...penat kot..besau kan sane..so pusing2 baru jumpe..hekhek...kitorg lepak kat oldtown mase jam 621pm..haha..awal gilows ok..nak reserve kene tgu..taleh jalan2..so dok ajew la..dugaan nye tak usah di ty.hehe..mase nie, makanan tak sampai lagi..tgk la muke pojie..ala-2 mintak di suapkan air ajew..dahage la katekan..muke pon muke bgn tido..huh.

hehe..saje nak tunjuk aku li rantai nie semalam...aku bukan minat pon rantai2 nie..tpi kat sane tu, adik aku beli..so aku terase nak membeli jugak..tp cute jugak..walaupon ia da agak ketinggalan zaman..haha..tp bedal aje la..janji cumil....oh tidak..mate ku membengkak akibat tak cukup tido..kehkeh

nie aktiviti pas berbuke....kami g jalan2..then terserempak ngan tempat yang di penuhi ikan2 besar di OU.hehe..besh2....
muke kekenyangan

peace utk OU..len kali dtg lagi

tata




LIKE THIS :D

No comments:

Maybe You Love To See These

Blog Widget by LinkWithin