Future Parent In Law...

9.25.2009

tajuk agak mengedik kan kan...lantak le aku nak gedik skali skale..hehehe....so hari raye pertama aritu, memandangkan paklong, mak su, pak ndak, pak njang tak sampai lagi, so kitorg pon decide g beraye rumah pojie...da parent die call aku suh dtg..so aku ajak le parent aku dtg..kehkeh...then adik mak aku kecik skali follow...adik beradik mak aku yang ske follow2 nie, pak lang aku n paksu kecik aku ajew....hehehe...so memang le adat beraye ske merayap umah org..ade la muke depe nie menepek skali follow...sob sob..lagi pon paksu aku da nak ke china bulan 10 nie..so tyme nie la nak manje2 kan kan...

banyak la parent aku borak ngan parent pojie...haha..aku dok dgr ajew..dan skali skale diorg ty aku jawab...yela...da bukan cite bab aku..wat ape aku nak nyibuk...ni gambar pojie yang tangkap..besela..aku pakse die tangkap..kalo tk tu..die tgk aje...kehkeh...

so pakcik....nanti dtg umah erza pulak ok....kite tukar2 la plak...hehehe...


LIKE THIS :D

No comments:

Maybe You Love To See These

Blog Widget by LinkWithin