Hari Raya Pertama

9.25.2009

hallo guy,

ye ye..salahkan saye tak hupdate ok..kat kampung tadak internet..hehe...email aku pon berlambak-lambak tak bace..nak wat mcm ne da tade tenet kan..so aritu raye first kat Kampar...sume family berkumpul..nak bergambar n memberi wit raye...so riuh la rumah opah kampar..udah le kecik..ramai plak tu..bayangkan aje la kan kan.

pepagi raye sume da berebut bilik mandi..nak kejar solat raye lagi...makan pag lagi...tapi aku, maklang n anak die lek aje...ehehe..kami satu geng ABC...so bg diorg setle bg kami siap2..so after diorg g solat raye tu...aku n maklang siap2kan kuih raye serta potong la lemang n sediakan rendang di atas meja..al maklum..after solat sure diorg nak makan kan..dan sedare2 dtg...pas mandi...aku da siap2..so aku siapkan la sepupu ku paling kecil skang nie...cumil kan...

tudung tu standard org besau pakai...so aku lilit jadi la utk budak kecik yang pakai..cumil gilew..dale ske bergambo..oopss name die Wahida....

nie acara setiap thn kami bile di kampar...bile sume berkumpul...kitorg kene la salam, salam atok n opah, then salam mak n abah..dan salam sume adik beradik mak..hehehe...malu juge la..sume dgr..kite mintak maaf, halalkan makan minum kan kan..tp tak kesahla..janji bahagia..kan kan..so nie tyme pak lang aku salam..tyme family aku da lepas...takde gambo..tp ade video...sgt kelako tau...

ni tyme aku salam family aku..mcm bese..kamera woman...memang tade gambo kan kan..so ni tyme adik lelaki aku mintak maaf...memandang kan die nie kan nakal..so banyak le mintak maaf..hahahaha...sweet sgt...tyme pelok bapak aku tak dpt tangkap..tp dalam video sgt comey....ei adik aku sorg nie..


hahaha ni la tyme paling besh..tgk adik aku tu..macam nak amik sijil aje kan..kahkah...nie tyme paksu aku nye giliran kasi duit raye...huwa...tyme aku sume kate...ni last duit raye aku dpt..adei....diorg kate, kalo da keje..still dpt duit raye....tapi kalo da kawen...mintak maaf nak kasi..kahkah....sile tgk wahida...da hilang tudung nye kan kan...sgt rindu kan zaman ini...zaman single mingle akan habis...huwa...sius besh raye nie..jumpe sedare mare..member2 lame...


akhir skali...trima la gambar kami sekeluarga...hhehehe..maafkan la prot bapa ku..penuh lemang..kehkeh...tata




LIKE THIS :D

No comments:

Maybe You Love To See These

Blog Widget by LinkWithin