orientasi PEP 34

11.08.2009

fuh...baru je abis orientasi selame seminggu....first rase mcm bosan la jugak..tapi...ade banyak yang aku perlu tau before keje di TNB..so dalam seminggu nie perjumpaan bersame HR dan juge dgr pengalaman engineer dr mule diorg melangkah kaki di TNB.sampai la menjawat jawatan besar skang...


mase orientasi nie ade due bende je wat aku berdebar2..satu kumpulan yang akan ke OBM nanti..OBM nie out bound malaysia...aku tau nie camping2 jew..de berkayak la, rowing la...ape saje la yang lasak..so aku rase sebagai manusia biase..memang tak dpt lari la dari kes2 seperti nie..hehehe...so aku akan pegi OBM group 1.same ngan pog..yey...tp masalahnye...jap lagi da nk gerak..hehehe...sempoi..tak sempat berehat..da nak ke kem..selame 2 mgu..adei...memang penat ar..so..

bende kedua yang wat aku berdebar...tau penempatan...o mmyyy GOD...mase name di sebut2.cme bahagian distribution jek tak tau penempatan kitorg..so mase HR distribution distribute our surat..aku tgk..name aku..aku tgk..pejabat die..aku tgk..negeri die..pergh..PENANG kot.....jauh gilew...da ar selame nie berkepit ngan parent..berkepit ngan future Husband..skali g ke penang..so korg paham2 ar ape terjadi dalam mase 1 jam pertame..call mak aku...call bapak aku...sayup gak la...then when he(pog) came to me.aku tau die dpt perak..bertambah2...runsing ar...kan kan..so solution nye...perak ke penang 2 jam jek..kehkeh..and we trime nie sebagai cabaran...kawen nanti baru mintak tukar satu negeri...

but...this is the same feeling when first tyme i go out from my kepompom..where aku sekolah di teknik gerik...huh....same je perasaan tu.....

tp....aku still rs sebatang kare tgl kat sane...kuatkan la ati aku kan...









LIKE THIS :D

1 comment:

duwe said...

ooooo.....kna kt penang..ok la tu..bnyk breakdown....bnyk kuar bnyk bleh claim....hahahhahaa

Maybe You Love To See These

Blog Widget by LinkWithin