Penempatan Di Penang....

11.27.2009


askum semua,

alkesahnye bermula di suatu ptg yang hening.....ketike ade segelintir yang happy....dan ade segelintir yang kurang suke...mcm amik keputusan spmplak kan kan...so kejadian nie di ILSAS..so bile sume dak distribution di satukan tempatnye....kami pon menanti surat penempatan..bile name aku di umumkan...huhu...trus aku tgk je kertas n say "Oh My God"..is it really..ye ye mira je saksi mase tu pertumpahan segale2nye..haih...jadi org pulau la aku peh nie......

sejak tu trus semangat hilang ntah kemane..adei..siusly..so esok nye kami ke OBM pon..aku demam panas..sampai sane pon demam lagi..+ terseliuh kaki..bertambah2 demam..dengan tade semangat nyel..skang da seminggu aku kat penang...jalan still blur2 lagi..sebulan kat sini ok la kot kan...bile malam je aku tak kuar..takut..kang jadi pape..so aku kuar nanti pon ngan dak2 rumah aku ajew...

so far...rumah still bese jek..nak mencari rumah lain...yang lebeh selesa utk mase hadapan...bukan apew, kalo family aku, parent pog dtg ke..celah mane nak dok...hekhek...dugaan utk aku di mase sekarang..haih....susah ooo dok sorg2 kat sini....ye ye..aku la tu yang susah..

keje di sini...sume layanan ok..cume diorg bz...dan aku da di berikan tugas..after raya haji ni setle la kot...

pesanan penaja dr tersayang : Kuatkan semangat....bende nie kejap ajew...next year sume akan ok.....

pesanan dr parent : nanti lelame ok la tu...jap je....

haha..aritu mase hantar aku ke penang...opah aku skali iikot..parent pog pon ade..malu weh...hekhek..ok la nanti aku sambung..tata


LIKE THIS :D

No comments:

Maybe You Love To See These

Blog Widget by LinkWithin